Gourmetchef

Kaktusz Juice koktél 

2017. augusztus 21. 05:01 - Gourmetchef

kicsi_kep_1.jpg

Kaktusz Juice koktél 

Kedves Látogatók!

Megosztom veletek az egyik kedvenc koktélomat. Ami egyszerű, nagyon finom és villám gyorsan elkészül. Én így szoktam csinálni.

 

A recept 2 adagra 

Hozzávalók  :

2 üveg kaktusz juice 

0,4 dl pezsgő 

2 dl vodka

1 db lime leve 

10-15 szem jég 

Dekoráció :

1 darab lime gerezd 

1 db szívószál 

Elkészítés/ method:

Ezt a koktélt egy kisebb vödörben kell elkészíteni. Én egy pezsgős vödröt szoktam használni, de bármilyen lehet amibe, belefér a receptben említett adaghányad. Először a vödörbe rakom a jeget majd ráöntöm a  hozzávalókat és keverő kanállal összekeverem és kész.

Megjegyzés :

Díszíteni lime gerezddel szoktam. Ehhez a koktélhoz shakert nem használok a pezsgő miatt. Ezért keverem.  

A krusztázás a következőt jelenti :

A poharak és kelyhek peremének díszítése. A poharak száját citrus - félékkel benedvesítik és sóba vagy cukorba mártják. Általában az édes koktélokhoz a poharat cukorba szokták mártani.                 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetchef.blog.hu/api/trackback/id/tr2312765682

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása