Gourmetchef

Fűszervajas csiga 

2017. augusztus 17. 09:45 - Gourmetchef

kicsi_meret_2.JPG

Fűszervajas csiga 

Kedves Látogatók!

Megosztom veletek az egyik híres francia különlegességet, ami elsőre megosztó, de szerintem finom. Igaz a különlegessége miatt nem lesz minden nap megtalálható az asztalunkon.

A recept 1 adagra 

Hozzávalók/

7 db éti csiga 

25 dkg vaj 

0,5 dl száraz fehérbor 

1 csokor zöld petrezselyem 

80 dkg só 

5 gerezd fokhagyma 

2 darab vöröshagyma

3 dkg zsemlemorzsa 

Elkészítés/ method:

Én konyhakészen vettem meg, mert így gyorsabban lett kész.  Ezzel csak annyi volt a dolgom, hogy betettem a sütőbe és 10 perc múlva kivettem. Akkor kész, amikor a vaj bugyogni kezd a csigaházban.

Megjegyzés :

Ha valakit érdekelnek a részletek, hogyan lehet az élő csigából elkészíteni a fenti ételt, akkor ajánlom a neten található keresőket. Azokban sok információt lehet találni a csigák összefogásától, a két napig éheztetésen át a főzésig.

 

Én egy tálba tettem konyhasót és abban mélyedéseket csináltam és abba tettem a csigákat házzal együtt. Csiga villát és csigafogót adok hozzá.

Jó étvágyat kívánok.

 

Szólj hozzá!

A bejegyzés trackback címe:

https://gourmetchef.blog.hu/api/trackback/id/tr7812756754

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása